Licenciatura en Matemáticas (Palma de Mallorca, Palma de Mallorca)

Universitat de les Illes Balears

Ubicación:Palma de Mallorca - Palma de Mallorca

Duración:5 Años

Tipo:Carreras Universitarias

Modalidad:Presencial

Caracteristicas

Los contenidos de los estudios de Matemáticas de la UIB están divididos en cuatro grandes grupos de asignaturas, y se reparte casi a partes iguales la parte troncal y la obligatoria de los estudios. D'una banda, hi ha les assignatures relacionades amb l'Anàlisi Matemàtica, en què s'estudien les matemàtiques del continu (correspondria a la continuació seriosa de la part de derivades, integrals, càlcul de límits, etc., de les Matemàtiques del batxillerat); d'una altra banda, hi ha les assignatures de l'àrea de l'Àlgebra, en les quals s'estudien les propietats de les estructures algebraiques (conjunts amb unes certes operacions que satisfan unes certes propietats; per exemple, això generalitzaria l'estudi abstracte de les operacions amb nombres reals o amb matrius de les matemàtiques del batxillerat) i, per extensió, la geometria (continuació de la geometria lineal del darrer curs del batxillerat); també tenim un grup d'assignatures d'Informàtica, en les quals els estudiants aprenen programació al nivell dels estudis d'Informàtica així com els fonaments matemàtics d'aquesta; i, finalment, una sèrie d'assignatures complementàries en les quals s'estudien matèries com ara el càlcul numèric, l'estadística o les probabilitats. Por un lado, están las asignaturas relacionadas con el Análisis Matemático, en que se estudian las matemáticas del continuo (correspondería a la continuación seria de la parte de derivadas, integrales, cálculo de límites, etc., De las Matemáticas del bachillerato), por otro lado, están las asignaturas del área del Álgebra, en las que se estudian las propiedades de las estructuras algebraicas (conjuntos con ciertas operaciones que satisfacen ciertas propiedades, por ejemplo, esto generalizaría el estudio abstracto de las operaciones con números reales o con matrices de las matemáticas del bachillerato) y, por extensión, la geometría (continuación de la geometría lineal del último curso del bachillerato), también tenemos un grupo de asignaturas de Informática , en las que los estudiantes aprenden programación al nivel de los estudios de Informática así como los fundamentos matemáticos de esta y, por último, una serie de asignaturas complementarias en las que se estudian materias como el cálculo numérico, la estadística o las probabilidades. Permeteu-me manllevar a la Comissió Mixta d'Investigació Científica i Desenvolupament Tecnològic del Congrés dels Diputats la següent definició de les matemàtiques, redactada el 9 de febrer de 2000 amb motiu de la celebració de l'Any Mundial de les Matemàtiques. Permítanme pedir prestado a la Comisión Mixta de Investigación Científica y Desarrollo Tecnológico del Congreso de los Diputados la siguiente definición de las matemáticas, redactada el 9 de febrero de 2000 con motivo de la celebración del Año Mundial de las Matemáticas.

Les matemàtiques: Las matemáticas:

1. 1. Són una de les màximes expressions de la intel·ligència humana i un magnífic exemple de la bellesa de les creacions intel·lectuals. Son una de las máximas expresiones de la inteligencia humana y un magnífico ejemplo de la belleza de las creaciones intelectuales.
2. 2. Constitueixen un eix central de la història de la cultura i les idees. Constituyen un eje central de la historia de la cultura y las ideas.
3. 3. Gràcies a la seva universalitat, s'apliquen a les altres ciències, naturals i socials, a les enginyeries, a les noves tecnologies ia les diferents branques del saber i als diferents tipus d'activitat humana, de manera que resulten fonamentals en el desenvolupament i el progrés dels pobles. Gracias a su universalidad, se aplican a las otras ciencias, naturales y sociales, a las ingenierías, a las nuevas tecnologías ya las diferentes ramas del saber y los diferentes tipos de actividad humana, por lo que resultan fundamentales en el desarrollo y el progreso de los pueblos.
4. 4. Constitueixen una eina bàsica perquè la majoria de les persones puguin comprendre la societat de la informació en què viuen. Constituyen una herramienta básica para la mayoría de las personas puedan comprender la sociedad de la información en la que viven.
5. 5. Han exercit, i hauran de seguir fent-ho, un destacat paper en els sistemes educatius i en l'aprenentatge dels escolars. Han ejercido, y deberán seguir haciéndolo, un destacado papel en los sistemas educativos y en el aprendizaje de los escolares.
6. 6. Esdevenen un dels àmbits més adients per a la cooperació entre tots els pobles pel seu llenguatge i valors universals. Convierten uno de los ámbitos más adecuados para la cooperación entre todos los pueblos por su lenguaje y valores universales.





























Oferta Educativa Similar